Ratkaisu teattereiden toiminnanohjaukseen

CRM-ohjattu järjestelmä teatteritoiminnan asiakkuudenhallintaan, myyntiin, markkinointiin ja taloushallintoon.

WiseTheatre on täydellinen järjestelmä teattereiden toiminnaohjaukseen.
​​​​​​​Koko teatteritoiminnan kattavat toiminnallisuudet ovat valmiina käyttöönotettavaksi.

WiseNetworkin kehittämän WisePlatform-järjestelmän päälle on rakennettu useita menestyksekkäitä toimialakohtaisia ratkaisuja.
​​​​​​​Asiakaspysyvyytemme koko toiminta-ajaltamme on 99%!

WiseTheatre-palvelukokonaisuus kattaa kaiken, mitä teatteritoimijat toiminnassaan tarvitsevat: viestinnän, asiakashallinnan, lipunmyynnin, paikkavarauksen sekä myynnin ja taloushallinnon työkalut.


Työkalut teatteritoimintaan

WiseCMS - Julkaisujärjestelmä

  • Monikanavainen viestintä - Katso video
  • kotisivut, uutiskirjeet, mobiiliapplikaatio ja some-päivitykset
  • WiseWebsite - Kotisivut
  • WiseIntra- ratkaisut sisäiseen viestintään
  • WiseGallery - kuva- ja logoarkisto kotisivujen dynaamiseen käyttöön
  • WiseSome - some-integraatiot

WiseCRM - Asiakkuudenhallinta

  • Kontaktien hallinta - Katso video
    • ​​​​​​​Teatterin asiakaskanta, asiakashistorialla
  • yritykset, yhteisöt ja henkilöt, automaattinen asiakastiedon keruu
  • Hakutyökalu - Katso video
  • Wise-Activities - Aktiviteettien hallinta - tehtävälistat, julkiset/henkilökohtaiset kalenterit

WiseMarketing - Digitaalisen markkinoinnin ratkaisut

  • ​WiseMail - sähköpostit ja uutiskirjeet - Katso video
    • ​​​​​​​Asiakashistoriaan perustuvat automatisoidut postituslistat
  • WiseTheatreApp - mobiiliapplikaatio, ohjaus artikkelihallinasta
    • WiseTicket -natiivi omalippukauppa
      • ​​​​​​​Lippukukkaro (älypuhelinlippu)
      • Lippujen jako (osta myös kaverille ja lähetä)
    • ​​​​​​​WiseSubtitles​​​​​​​- näytäntöjen tekstityspalvelu
    • WiseCRD-kulunvalvonta
      • ​​​​​​​Analytiikka, mm. paljonko näytännön myynti, montako saapunut paikalle
  • WiseInfoTV - opasteet, infot, someseinät, mainostaulut - ohjaus artikkelihallinnasta
  • WiseEvent - tapahtumahallinta - Katso video
    • kutsut, viestintä osallistujille, jälkimarkkinointi
    • maksullisten tapahtumien maksuratkaisut
  • WiseSurvey - tiedonkeräys: kilpailut, kyselyt, tyytyväisyystutkimukset, lomakkeet
  • WiseAD - mainonnanhallinta - Katso video

WiseSales - Myynnin ratkaisut

  • WisePDM - tuote/varastohallinta - kaikkien myyntien hallinta
  • WiseDeal - tarjous/sopimus/lasku –toimintaketjulla
    • sopimushallinta, digitaalinen hyväksyntä
  • WiseEcommerce - verkkokaupparatkaisut
  • WiseBenefit- asiakasetujärjestelmä
  • WiseReserve - varausjärjestelmä ajan ja paikan varaukseen
  • WiseTicket - tapahtumatoimijan oma lippukauppasovellus
  • WiseCRD-kulunvalvonta
  • WiseSeat - areenoiden ja salien digitointijärjestelmä
  • WisePOS - kassasovellukset (tabletti/läppäri)
    • kuittitulostimet ja kassalaatikot
  • WiseLeads - liidikehitys - Katso video
  • WiseStream-palvelu teatterituotantojen sähköiseen jakeluun

WiseEconomy - Automatisoitu taloushallinnon järjestelmä​​​​​​​​

  • WiseInvoice - laskutusratkaisut
  • WiseBill - sähköinen ostolaskujen käsittely
  • WiseHR - henkilöstöhallinta
    • ​​​​​​​työ- ja tuotantojen sopimukset, palkkatodistus
  • WisePay - Tulorekisteri ohjattu palkkajärjestelmä Tulorekisteri integraatiolla
    • ​​​​​​​Teatteritoiminnan palkkasovellus
  • WiseAccounting - kirjanpito
    • ​​​​​​​Tuotantokohtaiset tulokset, automatisoitu valtionapuraportointi


WiseRoles- WisePlatform käyttöoikeuksien hallinta - Katso video

Kaikki toiminnallisuudet sisältävät myös reaaliaikaisen analytiikan.

Kaikki samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla!


WiseTheatren edut teattereille

Helppokäyttöinen
Kaikki järjestelmän osat toimivat toistensa kaltaisesti – samoilla logiikoilla, olipa sitten kysymys viestinnästä, myynnistä tai taloushallinnosta.

CRM-ohjattu
WisePlatform toimii kokonaisuudessaan CRM:n ohjaamana. WiseCRM jakaa WiseRoles-roolinhallinnan avulla järjestelmän luku- ja käyttöoikeudet sekä kerää toiminnallisuuksista käyttöhistorian. GDPR:n mukainen tietojen käsittelyn todentaminen ja säilytys on kaikissa toiminnallisuuksissa selkeää.

Päällekkäinen työ poistuu
Kaikki tallennetaan vain kertaalleen; julkaisutuotanto, kontaktit, tuotteet, tarjoukset, sopimukset, tilikartta. Osto-, myynti- ja palkkadata automatisoituna järjestelmän kirjanpitosovellukseen, näin perinteinen kirjanpito vähenee oleellisesti.

Valmis järjestelmä - nopea käyttöönotto
​​​​​​​
WisePlatform on räätälöity kokonaisuus, joka toteutetaan asiakkaan valitsemilla toiminnallisuuksilla ja visualisoidaan asiakkaan graafisella ilmeellä. Käyttöönotto on helppoa: järjestelmä saadaan avattua valituilla rakenteilla sekä asiakkaan graafisella ilmeellä muutaman työpäivän aikana.

Jatkuva kehitys
WiseNetworkin asiakkaat muodostavat kehitysverkoston, jossa tuotekehitys tapahtuu asiakkaiden aloitteista. Järjestelmän päivitys uusilla ominaisuuksilla tapahtuu kuukausittain ja näin asiakkailla on käytössä aina markkinoiden ketterin ratkaisu.

Kilpailukykyiset läpinäkyvät kustannukset
WisePlatformin käyttöönotettujen toiminnallisuuksien kuukausi-kohtainen SaaS -palvelumaksu tekee kokonaiskustannuksista hallittavan ja läpinäkyvän.​​​​​​​​​​​​​​

Looginen tapahtumaketju
Monikanavaviestintä ja myynti sekä taloushallinto muodostavat luonnollisen tapahtumaketjun, joista jokaisesta vaiheesta syntyy järjestelmään automatisoitu analytiikka.

Turvallinen
Tiedostamme toiminnassamme tietoturvaan liittyvät riskit panostamme tietoturvatasoomme jatkuvasti.

Ekologinen, paperiton toiminta
Wisen pilvipohjainen SaaS-palvelumalli mahdollistaa kokonaisuudessaan ekologisen paperittoman toiminnan.

Suomalainen innovaatio, työ ja palvelutuote
​​​​​​​WisePlatform on kokonaisuudessaan suomalainen kansainvälistyvä innovaatio, kaikki kehitystyö on tehty Suomessa.


CRM-järjestelmä WisePlatform

WisePlatform on kokonaisvaltainen ratkaisu yritysten asiakkuuksien hallintaan, markkinointiin, myyntiin sekä taloushallintoon.

Lue lisää